E-mail marketing automation bureau
Met e-mail marketing automation creëer je funnels met geautomatiseerde e-mails die erop gericht zijn om prospects en klanten te inspireren en overtuigen. E-mailmarketing is een van de meest efficiënte manieren om contact te houden met potentiële en bestaande klanten. Zo laat je jouw bedrijf op een duurzame manier verder groeien.
De juiste boodschap op het juiste moment
E-mailmarketing is het meest gebruikte kanaal voor communicatie met klanten. Maar het werkt ook erg goed om prospects ‘op te warmen’ en te verleiden om iets te kopen of aan te vragen. Inspireren en overtuigen staat zodoende centraal bij e-mail marketing automation. We bedenken samen met jou wat waardevolle content is voor prospects in de verschillende fases van de funnel. Vervolgens bouwen we een flow aan e-mails die op het juiste moment verzonden worden.
Ben je al verder met e-mailmarketing en toe aan de stap naar e-mail marketing automation? Wij helpen je bij het kiezen van een handige tool en begeleiden het gehele implementatieproces.
Wat is jouw uitdaging?
Wij helpen je verder
Waar kan Brink Marketing je mee helpen?
E-mailmarketing bureau Brink Marketing
Als e-mailmarketing bureau helpen wij jou met jouw e-mail of marketing automation vraagstuk. We betrekken je bij het hele proces en vragen een actieve input van je. We hebben jouw kennis en input nodig om tot successen te komen. Wij regelen de rest, want e-mailmarketing en met name e-mail marketing automation kan best ingewikkeld zijn. Met ons als jouw marketingpartner hoef je je daar geen zorgen over te maken!
Samenwerken met Brink Marketing
- Duurzame groei van je bedrijf zonder investering in campagnes
- Werken met ervaren e-mailmarketing specialisten
- Sparren over strategie, funnels en e-mailflows
Iemand die pas net kennismaakt met je product of dienst heeft vaak behoefte aan meer informatie. We moeten diegene overtuigen met relevantie informatie. Zo is bijvoorbeeld een lead met koopintentie opzoek naar specifieke informatie zoals prijzen en voorbeelden zoals klantcases. Met marketing automation zorgen we ervoor dat deze informatie precies op het juiste moment per mail gedeeld wordt. Zo zorgen we voor meer conversies of leads via owned media, ofwel via jouw eigen (onbetaalde) kanalen.
We stellen samen een groeiplan op met heldere doelstellingen. We maken alles meetbaar en optimaliseren de funnels en e-mailflows continu. Dit doen we onder andere middels A/B testen, op basis van deze resultaten beslissen we welke content het beste werkt voor jouw doelgroep.
Het gaat je niks kosten, het gaat je meer opleveren! 🙂 Dat is natuurlijk waar wij ons voor gaan inzetten. Ons doel is om er altijd meer uit te halen, dan je erin gooit. Met online advertenties kunnen we dit zelfs mooi doorrekenen. Return On Advertising Spend (ROAS) noemen we dit. Met e-mailmarketing is dit lastiger. Het is een investering die zich op een later moment gaat terugverdienen. Bij de ene klant is dit sneller dan bij de andere. Het is wel een verstandige investering, want je investeert in een eigen kanaal. Je hebt dus geen advertentiekosten. Als het eenmaal goed staat en flows gaan renderen, dan verdien je het geld dubbel en dwars terug.
Wij bieden jou de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de kracht van het creëren van synergie tussen alle specialismen. Ons team bestaat uit diverse specialisten – van SEA specialist tot e-mailmarketeer –en waar we kennis missen werken we samen met partners. Dit maakt ons flexibel en onderscheid ons van de concurrentie die veelal één specialisme beheersen. Wat heeft jouw voorkeur? Schakelen met meerdere partijen of samenwerken met een full service online marketing bureau?